Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2012

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ





Την Δευτέρα 17-12-2012 μπήκε σε εφαρμογή η πρώτη φάση της σημαντικής ενότητας :
"Ελεύθεροι χώροι πράσινου στην ευρύτερη γειτονιά του σχολείου μας".
Η βασική ιδέα ήταν οι μαθητές των δύο τμημάτων  της Β τάξης να δουλέψουν χωριστά στο ίδιο θέμα και να γίνει  σύγκριση του τελικού αποτελέσματος.
Όμως  μόνο οι μαθητές του ενός τμήματος δούλεψαν με διάθεση & ομαδικότητα. Προέκυψε ένας χάρτης ιδεών από την συζήτηση στην οποία οι μαθητές  κατέθεσαν τις προσωπικές τους εμπειρίες και βιώματα από την χρήση των  χώρων  πρασίνου στην ευρύτερη περιοχή του σχολείου. Αποτύπωσαν τον χάρτη ιδεών σε χαρτόνι εργασίας . Η εργασία  της α φάσης  θα διευρυνθεί & ολοκληρωθεί μετά τις γιορτές απαντώντας σε ερωτήσεις όπως : για ποιον είναι σημαντικοί αυτοί οι χώροι και τι μας προσφέρουν.
Η ομάδα του άλλου τμήματος δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον χάρτη ιδεών διότι υπήρχαν έντονες διαφωνίες μεταξύ των μαθητών στην ακριβή τοπολογία και την χρήση των χώρων πρασίνου στην ευρύτερη περιοχή του σχολείου. Έλλειπε η ομαδικότητα και η διάθεση συνεργασίας μεταξύ τους. Η ατμόσφαιρα της τάξης ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη και ο καθένας ήθελε να ακούει την φωνή του!
Την ίδια μέρα οι μαθητές της Α τάξης ενημερώθηκαν για τη άλλη σημαντική ενότητα με τη οποία θα ασχοληθούμε φέτος: Ανάγνωση – Κατανόηση Ετικετών σε Επεξεργασμένα Τρόφιμα. Έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Αναλαμβάνουν να μεταφέρουν τη γνώση τους  σε όλους τους  μαθητές του σχολείου. Βέβαια πρώτα θα  εργαστούν οι ίδιοι πάνω στο θέμα, κατανοώντας τις ετικέτες σε ευρέως χρησιμοποιούμενα τρόφιμα . Στην συνέχεια θα συμπληρώσουν  φύλλα εργασίας, θα κάνουν  αναζήτηση  και εντοπισμό μέσω Internet   των βλαβερών και επικίνδυνων ουσιών  στα τρόφιμα . 































   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.